onsdag, mars 28, 2007

Bad motherfucker-Lillis

Jag läste just att A har fått ett hatmail. Någon tyckte att han var ful som ljög hela tiden. Det stämmer visserligen.

Man ska inte ljuga.

Men just nu är jag mest besviken på att min blogg är så mesig. Och på att jag inte upptäckt det förrän nu. Jag vill också tycka en massa dumma saker och göra folk tjuriga! Lite som jag gör på fotbollsplanen. Där tycker ingen om mig.

Fotbollsplan-Petter är tuff.

Han tar ingen skit.

Kanske borde börja med att byta ut mina rosa blommor mot dödskallar och räcka finger på mitt foto där upp till höger. Det är ett steg i rätt riktning i alla fall.

A har fått arga sms och upprörda samtal också.

Snart är det min tur.

6 Comments:

Blogger Björnen menar...

Men dödskallar verkar ju inte reta upp folk längre? Man kan köpa nappar med dödskallar på! Tror att blommor är mer provocerande.

Sen glömmer du ju grejen om att A "ljuger" i sin blogg. Är du säker på att han inte ljuger om hatmailen? Finns han verkligen på riktigt? Finns du på riktigt? Kommer Bröderna Dal någonsin finna Professor Drøvel?

onsdag, mars 28, 2007  
Blogger A. menar...

Precis. Björnen. Du sätter allt på sin spets. Och finns den där jäveln ens på riktigt. Jag är inte säker...

torsdag, mars 29, 2007  
Blogger A. menar...

Nu glömde jag det jag skulle skriva egentligen. Håller stenhårt på lite dödskallar, kanske blandat med blommor...

torsdag, mars 29, 2007  
Blogger Ninde menar...

Såja såja, inte vara ledsen nu. Inte ditt fel att brandmän inte genererar hat.. Kanske får knäcka extra som hobbypyroman eller nåt? :)

torsdag, mars 29, 2007  
Anonymous Anonym menar...

GO FOR IT!

torsdag, mars 29, 2007  
Blogger Matilda menar...

Äsch! Jag tycker bättre om dig som snäll och rolig.
Det är därför jag är här och tjuvläser med jämna mellanrum.

Fast, döskallar är tufft...

måndag, april 02, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home