tisdag, mars 27, 2007

Risken att jag sitter kvar på lektionen är beräknad till 4,5%.

Vad är det sista du önskar dig när du sitter inlåst i en lektionssal med en föreläsare som tvingar dig att utföra riskanalyser och sannolikhetsberäkningar av tråkiga saker?

Okej, FÖRUTOM kvarsittning då.

Jo, ett "Idag ska jag gå på dejt med en söt kille och det pirrar i min mage. Vi ska ha picknick i solen!"-sms.

Försvarsmekanismerna slog till direkt men mitt "Är det inte lite kallt ute?" föll inte i god jord.

Dumma brud.

Jag vill också ha picknick i vårsolen med en söt flicka! Nu!

8 Comments:

Anonymous Anonym menar...

Åååååh, vad du tjatar! Du kommer väl hem nästa vecka, i allsin dar? Då ska du få se på picknick, minsann. Om det duger med en lillasyster som sällskap, förstås? Jag är rätt söt, om du frågar mig.

tisdag, mars 27, 2007  
Blogger Lill-Krizan menar...

Det duger utmärkt, min lilla sockerkringla! Och leta påskägg måste vi också. Och leka en massa!

Puss på dig!

tisdag, mars 27, 2007  
Blogger Peppe menar...

Jag skulle också gärna erbjuda dej mina picknick-tjänster, men det är kanske att ta i lite ifall man måste färdas över hav bara för att ha en liten solskenspicknick.

tisdag, mars 27, 2007  
Blogger Björnen menar...

Tror vi måste blåsa liv i De tre orgeltörerna för att råda bot på tjejbristen. Jag har ju redan varit i Stockholm, så jag antar att det är er tur att komma till Götet?

tisdag, mars 27, 2007  
Anonymous Anonym menar...

Hehe, nu du Petter. Nu är vi med i matchen igen. Muhahaha..

tisdag, mars 27, 2007  
Blogger Lill-Krizan menar...

Peppe: Du har rätt. Vi borde ha en GIGANTISK solskenspicknick. När anländer du?

Björnen: Tjejbrist?! Det är ju att det finns för många att välja på som är problemet! Jag vet inte var jag ska börja.

Ida: Du retar mig...

onsdag, mars 28, 2007  
Blogger Sara menar...

Det är nog bara att be snällt så har du säkert massor av läsare (som hör till kategorin söt och flicka) som kan tänka sig en picknick i vårsolen med dig. Själv faller jag på det där med söt....men det finns som sagt hur många andra som helst att välja och vraka mellan :)

onsdag, mars 28, 2007  
Anonymous Anonym menar...

Jag e på, vad sägs om en picknick till helgen...

torsdag, mars 29, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home