lördag, september 15, 2007

Tjejkläder.

Hörrni hörrni hörrni!!!

Innan min tjej smet iväg till jobbet i morse så bad hon mig att köpa något till henne att ha på sig under kvällens fest. Det är inte mycket jag snappar upp från min omgivning klockan 05.30 men SÅNT missar jag inte! Hon bad alltså mig att gå på stan och helt utan kvinnlig påverkan köpa tjejkläder som hon lovar att mingla runt i på kusinens 25-årsfest ikväll.

Har ni sett hur mycket fina höstkläder det finns på stan just nu?!

Det här kan mycket väl vara min livs chans. Tänk vad glad hon ska bli när hon ser allt fint som hennes duktiga och snälla pojkvän tänker pynta henne med!

Vilket osökt leder oss in på veckans läsarfråga:

Hur mycket kläder och smycken tror ni att man kan få plats med på en 170 cm lång och smal tjej från Sollentuna?

3 Comments:

Blogger Johanna menar...

haha, mycket!

det sjukaste, och mest imponerande, är ju att du är så excalterad!

Lova att lägga upp en bild på henne iförd ditt val. lova.

lördag, september 15, 2007  
Blogger Ninde menar...

Massor! Och vi kräver bildbevis! :)

måndag, september 17, 2007  
Blogger A. menar...

En norrortstjej klär i allt :-)

måndag, september 17, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home