måndag, oktober 02, 2006

Aktuell rapport.

Just nu sitter jag i en datorsal på skolan. Här finns två datorer. Jag sitter vid den ena och den andra ockuperas av en tysk kille. Han sitter och tittar på halvnakna flickor som pratar i mikrofon. Då och då slänger de av sig ett plagg och den tyska killen flåsar. Ju mindre kläder, desto mer flås. Och jag sitter snett bakom och fnissar åt honom. Alldeles nyss dök det upp en helnaken flicka på hans skärm och jag trodde han var på väg att flåsa ihjäl sig.

Jag måste nog ha en snabbgenomgång av mina hjärt- och lungräddningskunskaper.

Tror det kan vara dags när som helst.

4 Comments:

Blogger Torpan menar...

Datorsalar är också ett underskattat nöje! På Gotland hade vi en snubbe i klassen (han var f.ö. med i Outsiders...) som var inne på diverse intressanta sidor. :) Plus att han ringde ett par gånger när det kom upp såndär reklam "Congratulations! You are the 1000th visitor to this site and have won $ 10 000! Call and collect your winnings!". Då fick man också försöka hålla inne fnittret... :D

tisdag, oktober 03, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Ingen stor datasal, fast ack så roligt att observera männsiskor... :0)

tisdag, oktober 03, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

Datorsalar är inte min kopp av te. Jag föredrar att stänga ute världen när jag bloggar. Framför allt från tyskar.

onsdag, oktober 04, 2006  
Anonymous Anonym menar...

gillar min bärbara hemma i soffan...

onsdag, oktober 04, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home