fredag, september 22, 2006

Åh, kärlek är så vackert!

(Ett ungt par 16+ står i kön på McDonalds för att beställa.)

Tjej 16+: Jag vet inte vad jag ska ha. Jag vill ju inte bli tjockare.
Kille 16+: Mmm.
Tjej 16+: Vaddå mm?!
Kille 16+: Vaddå?
Tjej 16+: Ja, lyssnar du inte på mig eller?
Kille 16+: Va? Jo...
Tjej 16+: Nej det gjorde du inte! Åh, du lyssnar aldrig på mig!
Kille 16+: Jaja, men vad fan sa du då?
Tjej 16+: Att jag inte vill bli tjockare, tycker du jag är tjock eller?
Kille 16+ (höjer rösten): Nej, bara lönnfet! Men jag älskar väl dig för i helvete ändå! Vad ska du ha för jävla mat nu då?!

Tjej 16+ (till kassören): En McFeast & Co.

Ps. Ja, jag har snott det här, men jag tänker ändå publicera det i MIN blogg. Jag bestämmer. Ds.

4 Comments:

Blogger Superquinnan menar...

Eller McFet o C/O....

måndag, september 25, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Gulligt ju. Men nu när jag precis varit i Spanien är jag övergödd med lovers som oblygt visat sin kärlek. :)

måndag, september 25, 2006  
Blogger Lill-Krizan menar...

Jag talar inte gärna högt om det, men jag gjorde faktiskt en snabbvisit på McDonalds idag. Jag har fått upp ögonen för deras McFlurry med krossade Daimbitar och chokladsås i. Det skulle jag aldrig fått.

Och de där spanjorerna är luriga. Man vet aldrig när de sliter upp sina kastanjetter...

måndag, september 25, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Jag är kär i Häägen-Dasz, hur det nu stavas.

tisdag, september 26, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home