onsdag, september 13, 2006

Lill-krizan skryter.

Jag bara måste skryta lite, trots att jag vet att det är fult. Mest för att jag är så fantastiskt förvånad själv.

Förra veckan lekte vi hinderbana på skolan. Med utrustning (stooora gummistövlar längst ner, alltså) och på tid, såklart. Banan gick över en massa stora stenar, in i ett hus, uppför en brant trätrappa, nerför samma branta trätrappa, över en massa höga hinder, in på bakgården där det låg ännu fler stora stenar att hoppa mellan, tillbaka samma väg, runt huset och in i mål. Och hela tiden skulle man släpa på slangar och trämänniskor i naturlig storlek. Det gick alltså ut på att svettas, stöna, springa och klättra så mycket som möjligt utan att dö. Och fort.

Jag var snabbast av alla.

Go Lill-krizan!

6 Comments:

Anonymous Anonym menar...

Du ar allltsa inte bara grym pa att blogga, du ar aven valtranad ocksa! Vilka mer fardigheter kan du ha? Bra med stekpannan? :)

onsdag, september 13, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Off course, denna kille kan allt. Det har han efter sina föräldrar. Som han själv sa en gång " Det vet väl alla, att minus och minus blir plus".
Rolig och smart är han alltså också.

onsdag, september 13, 2006  
Blogger Lisa menar...

Snabbt, spättan! Snabbt.

onsdag, september 13, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Jag säger: GO LILLIS!

torsdag, september 14, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Och jag som var orolig att du inte skulle kunna ta dig ner på min hemmagjorda utrymningsanordning bestående av ett gympasalsrep från 50-talet.
Du skall få en trikå med "S" på bröstet i julklapp!

fredag, september 15, 2006  
Anonymous Anonym menar...

Vilken man!

fredag, september 15, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home