onsdag, september 13, 2006

Slå mig inte!

Jag klarar inte mer! Varje gång jag får förbi en datorsal så svämmar mitt dåliga samvete över. De står där inne på sina fina bänkar och tittar på mig med ledsna skärmar och ropar på den förlorade sonen. Vad är det med dig?! Skriv på oss, blogga oss, gör nånting då!

Ferdinand är skyldig er en ursäkt.

Jag LOVAR på heder och samvete att blogga oftare. Att ha ett studentrum utan internet är ingen ursäkt för att nonchalera skolans datorer dag efter dag. Jag vet.

Det är bara så jäkla kul att träna istället.

1 Comments:

Anonymous Anonym menar...

Du vet vad jag tycker om din datorvana. Jag tycker du tillbringar för mycket tid vid denna maskin. Men just nu förlåter jag nästan all sån tid för det är så himla kul att läsa din blogg. Jag är kluven!
Men träna på, det lå¨ter nyttigare!

onsdag, september 13, 2006  

Skicka en kommentar

<< Home