torsdag, juni 14, 2007

Finns det gipsvagga på pendeltåget?

Idag har jag tränat. Om det hade varit för några månader sen hade det inte varit något att höja på ögonbrynen för, men faktum är att det här var första gången jag tränade ordentligt på över fem veckor. Och den här gången har jag inte ens en avsliten lårmuskel att skylla uppehållet på.

För er som undrar jag kan meddela att elljusspåret i Rosersberg fortfarande är väldigt långt, väldigt gropigt och lutar ungefär 90 grader uppåt hela vägen.

Och fullt av ormar.

4 Comments:

Anonymous Anonym menar...

Vad duktig du var som tog dig ut sen ändå! :-)

torsdag, juni 14, 2007  
Anonymous Anonym menar...

Så tror jag ljusløpan ser ut hær i Tromsø också. Har inte v¨ågat titta efter nu sen snøn førsvann, men jag har hørt rykten. Før sækerhets skull læmnade jag mina springskor i Gøteborg...

torsdag, juni 14, 2007  
Blogger S menar...

Jag vågade mig ut i terrängslingan på 7 km idag, som är väldigt dåligt utmärkt, och kunde se framför mig hur en skallgångskedja skulle hitta mig imorgon bitti. Men jag överlevde och såg inte en enda orm. Däremot en läskig man med en collie.

fredag, juni 15, 2007  
Blogger Kanalisera menar...

Fortfarande! Det är fan inte klokt. Någon borde verkligen göra något.

fredag, juni 15, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home